Jak bude probíhat objednávka?
- Kupující: Vyplňte a odešlete prosím formulář, uveďte způsob převzetí (osobně na servisu nebo zaslat na uvedenou adresu)
- Servis Lavamax: Zašleme informaci – cena, dostupnost a bude požadovat potvrzení objednávky
- Kupující: Zašle potvrzení objednávky s počtem kusů a způsobem převzetí, případně platby
- Servis Lavamax: Vytvoří pro zákazníka objednávku, objednávka může obsahovat Akontaci, Platbu předem, Dobírka
>> Akontace - na vybrané díly je třeba před objednáním složit akontaci,
>> Platba předem - zašleme proforma fakturu, po uhrazení částky na účet prodávajícího, následuje objednání dílu u dodavatele nebo příprava dílu k expedici
>> Informace o objednávce - jakmile je zboží připraveno k odběru, zasíláme informaci e-mailem nebo SMS s číslem objednávky
- Servis Lavamax: Prodej, předáme kupujícímu dohodnutím způsobem zboží s příslušným prodejním dokladem
- Kupující: Platba a převzetí
>> osobně platba, doplatek hotově nebo platební kartou při převzetí objednávky
>> poštou zasíláme formou Obchodního balíku jako zásilku už předem uhrazenou (poštovné a balné 149Kč) nebo na dobírku (poštovné, balné 149 Kč a náklady na inkaso 25Kč), lze domluvit doplňkové služby (info o zásilce e-mailem nebo SMS),všechny zásilky se odesílají službou Balík do ruky. Překontrolujte si neprodleně obdrženou zásilku a případnou reklamaci zásilky uplatněte na poště do 24 hodin od převzetí.
- Servis Lavamax: Reklamace řešíme na tel:261 302 111 nebo e-mailem nd@lavamax.cz