Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat přepravce v závislosti na druhu přepravy nebo Prodávajícího.
Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na pobočce pošty, která Vám zboží dodala
Gebrüder Weiss: oznamte do 1 pracovního dne na T.840625529
Dodané zboží je nekompletní: oznamte na e-mail info@lavamax.cz, kde vám individuálně pomůžeme.
Kontaktujte servis autorizovaný servis a popište jim problém, který se zbožím máte. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení. V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám (v případě oprávněné reklamace neplatíte žádné poplatky ani dopravné), u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem či poštou. S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.
Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží do servisního střediska či k prodejci a končí vyřízením reklamace v servise či u prodejce. Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Pokud vám v autorizovaném servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete prosím opravný (montážní list) a záruční list na naše reklamační oddělení na výše uvedenou adresu. Oprávněnost vaší reklamace bude na základě zaslaných dokumentů posouzena a vy budete poté kontaktován a informováni naším reklamačním oddělením o dalším postupu. Při přebírání pečlivě zkontrolujte, zda je zboží bez viditelného poškození. V případě viditelného poškození zásilky je povinen s vámi dopravce sepsat reklamační protokol. Pokud po rozbalení zásilky zjistíte, že obsah byl přepravou poškozen, upozorněte nás neprodleně (do jednoho pracovního dne) písemně na výše uvedenou adresu.
Reklamační list
Reklamující:
Prodávající: Servis Lavamax s.r.o. Budějovická 3, 140 00 Praha 4 - Michle, T.261302261
Číslo prodejního dokladu: ………………………… Datum prodeje: ………………………………
Číslo objednávky: ………………………………
Model a značka reklamovaného zboží: …………………………………………………………………
Výrobní číslo:…………………………………Sériové číslo:………………………………………………
Popis závady:………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………
Obsah balení pří předání: …………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………
Upozornění: Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství, předejdete tak prodloužení doby reklamace.
Preferovaný způsob vyřízení reklamace:
oprava: ano
výměna: ano
Datum a podpis reklamujícího:……………………………………………………………………………………
----------------------------- (vyplní servis nebo prodávající) -------------------------
Datum a místo podání reklamace: ………………………………………………………………………
Datum ukončení reklamace: ……………………………………………………………………………
Požadavek zákazníka na řešení reklamace: ………………………………………………………
Výsledek reklamačního řízení: …………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
Datum předání reklamace Zákazníkovi: …………………………………………